GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Hol érhető el az Optimus Autómosó szolgáltatása?

Budapest teljes területén és Pest vármegyében. Online megrendelés esetén kérni fogjuk a munkavégzés pontos helyszínét, illetve telefonos egyeztetés alkalmával is meg fogjuk kérdezni ezt az információt tőled. Amennyiben olyan helyen laksz, ami kívül esik a szolgáltatási területünkön, de mégis igénybe szeretnéd venni valamelyik szolgáltatásunk egyikét, akkor hívj minket és egyeztetünk. 

Tényleg bárhol le tudjátok mosni az autóm?

Igen, Budapest egész területén meg tudjuk oldani az autómosást: legyen szó utcáról, kertből, udvarról, saját ház garázsáról, társasház mélygarázsáról, vagy akár céges telephelyről. Kivételt képeznek a plázák és bevásárlóközpontok parkolói, mivel ezek magánterületnek számítanak, így nem engedélyezett ott a szolgáltatásunk.

Fontos, hogy elég fény és hely álljon rendelkezésre a munkához. Azzal segítheted a tisztítást, ha úgy parkolsz, hogy az autó minden oldalához könnyen hozzáférjünk, így még alaposabban el tudjuk végezni a mosást.

Bevásárlóközpontok, plázák parkolójába lehet mosást rendelni?

Nem, sajnos bevásárlóközpontok vagy plázák parkolóiba nem tudunk autómosást vállalni, mivel ezek magánterületek, és speciális szabályozások vonatkoznak rájuk, ezért ott nem engedélyezett a szolgáltatásunk elvégzése.  

Kell-e tényleg személyesen találkoznunk?

A legnagyobb kényelmi előnyünk, hogy nem szükséges személyesen találkozni velünk: csak megadod, hol parkol az autód, és mi elvégezzük a tisztítást. Természetesen, ha belső takarítást is kérsz, vagy készpénzes illetve helyszíni bankkártyás fizetést választasz, akkor szükség lesz a személyes találkozóra az autódnál. Illetve ugyancsak találkozunk személyesen, ha szeretnéd megtekinteni, hogyan dolgozunk, és kíváncsi vagy a végeredményre vagy szeretnéd személyesen is megismerni kollégánkat. Ez a megoldás maximálisan érintkezésmentes és kényelmes a legtöbb esetben.

Mi a teendőm ha belső takarítást rendelek? Ott kell lennem a helyszínen?

A belső takarításhoz elegendő, ha a találkozáskor kinyitod az autó ajtaját, a kulcsot pedig magadnál tarthatod (kivéve persze, ha a kulcs eltávolodásakor az autód beriaszt vagy bezár). Amikor befejeztük a tisztítást, értesítünk telefonon, hogy bezárhasd az autót. Kérünk, hogy a belső takarítás megkezdése előtt pakold ki a csomagtartót, az ülések közötti részeket, illetve az üléseken szállított tárgyakat, hogy könnyen hozzáférjünk minden felülethez.

Tudom-e módosítani a rendelésemet (pl. váratlan esemény vagy időjárás miatt)?

Igen, ne aggódj. Ha módosítani szeretnéd a rendelésedet például az eső miatt, akkor kérjük, lehetőleg minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, amit a Kapcsolat menüpont alatt találsz az oldalunkon és egyeztetünk veled egy új időpontot az autód tisztítására. 

Hogyan tudok időpontot foglalni bármelyik szolgáltatásotokra?

A weboldalunkon a Időpontfoglalás menüpont alatt néhány kattintással könnyedén leadhatod a rendelésedet. Sikeres megrendelésről azonnal küldünk egy visszaigazoló e-mailt. Ha kényelmesebb a telefonon történő időpont egyeztetés számodra, akkor ezt is megteheted. Telefonos elérhetőségünket a Kapcsolat menüpont alatt megtalálod. 

Mi a teendőm ha egyszerre több autó tisztítását szeretném megrendelni ugyanarra a címre?

Ha egyszerre több autó tisztítását szeretnéd ugyanarra a címre megrendelni, arra kérünk, hogy minden egyes autóra külön add le a rendelésedet. Ennek oka, hogy a rendszerünkben az autókat rendszám alapján rögzítjük, így külön-külön kell kezelni a megrendeléseket. Ez segít a pontos és gördülékeny ügyintézésben. Így biztosítható, hogy minden autó megfelelően és időben megkapja a szükséges ápolást. 

Hogyan tudok fizetni?

Fizetésre több lehetőség közül is választhatsz: előre online bankkártyával, illetve a helyszínen bankkártyával vagy készpénzzel is kiegyenlítheted a szolgáltatás árát. Ha előre utalnád el az összeget, akkor a visszaigazoló e-mailben küldjük el a szükséges banki adatokat, így azonnal el tudod intézni a fizetést. A legkényelmesebb és érintkezésmentes megoldás az online fizetés.

Amennyiben a helyszínen szeretnél készpénzzel vagy bankkártyával fizetni, akkor a kollégánkkal a szolgáltatás megkezdése előtt találkozol az autódnál és ott tudod rendezni személyesen a számlát.

Biztos nem lesz karcos az autóm?

Az alkalmazott prémium minőségű nanotechnológiás termékek kialakítása épp azt a célt szolgálja, hogy a szennyeződést a mikroszálas kendő a nanorészecskék segítségével úgy távolítsa el, hogy az ne karcolja meg a fényezést. Minden autónál több, tiszta kendőt használunk, és különböző vegyszereket alkalmazunk az adott felület és szennyeződés típusához, ami tovább csökkenti a karcolódás esélyét.

A nanotechnológiás bevonatok alapvetően védelmet nyújtanak a karcok ellen, hiszen egy láthatatlan védőréteget képeznek a felületen, mely megakadályozza, hogy a szennyeződés, por vagy homok közvetlenül érintkezzen a lakkréteggel. Emellett a technológia jelentősen megkönnyíti a felület tisztítását, így a fényes, esztétikus állapot hosszabb távon is megmarad.

Ezek alapján a szakszerűen végzett autómosás nanotechnológiás termékekkel és megfelelő eszközhasználattal minimálisra csökkenti annak az esélyét, hogy a fényezés karcolódjon–világszerte több ezer prémium autó esete igazolja ezt.

A tisztításhoz szükséges-e vizet és/vagy áramot biztosítanom?

Nem, ne aggódj. Az autód tisztításához minden szükséges eszközt és vegyszert viszünk magunkkal. A belső takarítást modern akkumulátoros gépekkel végezzük, amelyek vezeték nélkül biztosítanak hatékony tisztítást. A mi kérésünk csupán annyi, hogy parkolj úgy, hogy minden oldalról könnyen hozzáférhető legyen az autód, így precízen és alaposan el tudjuk végezni a munkát.

Mi a teendő ha gyerekülés van az autómban?

Kérjük, lehetőség szerint vedd ki a gyerekülést az autódból a tisztítás előtt. Ha erre nincs mód, mi szívesen kivesszük és a munkánk végén visszahelyezzük azt. Mivel sokféle gyerekülés létezik, nem tudunk minden típust tökéletesen kezelni, ezért a tisztítás után a gyerekülést nem rögzítjük újra. Kérünk, hogy a gyártó biztonsági előírásai szerint saját magad rögzítsd biztonságosan a gyerekülést.

! Kérjük, hogy vedd figyelembe, hogy a gyerekülés tisztítása nem része egyik szolgáltatási csomagunknak sem, így ha ennek a tisztítási lehetőségével is élni szeretnél, akkor extra szolgáltatásként ezt is megrendelheted felár ellenében.

Kárpittisztítást is vállaltok?

Igen, kárpittisztítást is vállalunk. 

Azonban ez a szolgáltatás nem része egyik szolgáltatáscsomagunknak sem, mert időben sokkal hosszabb időfolyamatot fed le egy hagyományos tisztításnál, így ezt a normál csomagokon felül, extra szolgáltatásként tudod megrendelni felár ellenében.