GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések
Hol érhető el az Optimus Autómosó szolgáltatása?
Budapest teljes területén és Pest vármegyében. Online megrendelés esetén kérni fogjuk a munkavégzés pontos helyszínét, illetve telefonos egyeztetés alkalmával is meg fogjuk kérdezni ezt az információt tőled. Amennyiben olyan helyen laksz, ami kívül esik a szolgáltatási területünkön, de mégis igénybe szeretnéd venni valamelyik szolgáltatásunk egyikét, akkor hívj minket és egyeztetünk.
Tényleg bárhol le tudjátok mosni az autóm?
Igen, Budapest egész területén meg tudjuk oldani az autómosást: legyen szó utcáról, kertről, udvarról, saját ház garázsáról, társasház mélygarázsáról, vagy akár céges telephelyről. Kivételt képeznek a plázák és bevásárlóközpontok parkolói, mivel ezek magánterületnek számítanak, így nem engedélyezett ott a szolgáltatásunk.
Fontos, hogy elég fény és hely álljon rendelkezésre a munkához. Azzal segítheted a tisztítást, ha úgy parkolsz, hogy az autó minden oldalához könnyen hozzáférjünk, így még alaposabban el tudjuk végezni a mosást.
Bevásárlóközpontok, plázák parkolójába lehet mosást rendelni?
Nem, sajnos bevásárlóközpontok vagy plázák parkolóiban nem tudunk autómosást vállalni, mivel ezek magánterületek, és speciális szabályozások vonatkoznak rájuk, ezért ott nem engedélyezett a szolgáltatásunk elvégzése.
Kell-e tényleg személyesen találkoznunk?
A legnagyobb kényelmi előnyünk, hogy nem szükséges személyesen találkozni velünk: csak megadod, hol parkol az autód, és mi elvégezzük a tisztítást. Természetesen, ha belső takarítást is kérsz, vagy készpénzes illetve helyszíni bankkártyás fizetést választasz, akkor szükség lesz a személyes találkozóra az autódnál. Illetve ugyancsak találkozunk személyesen, ha szeretnéd megtekinteni, hogyan dolgozunk, és kíváncsi vagy a végeredményre vagy szeretnéd személyesen is megismerni kollégánkat. Ez a megoldás maximálisan érintkezésmentes és kényelmes a legtöbb esetben.
Mi a teendőm ha belső takarítást rendelek? Ott kell lennem a helyszínen?
A belső takarításhoz elegendő, ha a találkozáskor kinyitod az autó ajtaját, a kulcsot pedig magadnál tarthatod (kivéve persze, ha a kulcs eltávolodásakor az autód beriaszt vagy bezár). Amikor befejeztük a tisztítást, értesítünk telefonon, hogy bezárhasd az autót. Kérünk, hogy a belső takarítás megkezdése előtt pakold ki a csomagtartót, az ülések közötti részeket, illetve az üléseken szállított tárgyakat, hogy könnyen hozzáférjünk minden felülethez.
Hogyan értesülök arról, ha elkészült az autóm?
Amint kész vagyunk az autód takarításával, úgy a munka végeztéről telefonon értesítünk, hogy bezárhasd az autót, illetve, hogy személyesen is megtekinthesd és átvehesd a végeredményt. Külön kérés esetén akár fotót is készítünk és küldünk, ha szeretnéd.
Mi a teendőm akkor, ha nem tudtam pontosan oda parkolni ahová a szolgáltatást megrendeltem?
Ebben az esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, hogy a takarítást végző kollégánkat mielőbb értesíteni tudjuk, hogy pontosan hol található a tisztítandó autó. Természetesen, ha pár 100 méteren belül tudsz megállni az nem probléma.
Amennyiben 1 km-nél távolabb tudtál parkolni, abban az esetben nem biztos, hogy tudjuk garantálni az eredeti időpontra való teljesítést.
Tudom-e módosítani a rendelésemet (pl. váratlan esemény vagy időjárás miatt)?
Igen, ne aggódj. Ha módosítani szeretnéd a rendelésedet például az eső miatt, akkor kérjük, lehetőleg minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, amit a Kapcsolat menüpont alatt találsz az oldalunkon és egyeztetünk veled egy új időpontot az autód tisztítására.
Mégsem felel meg az időpont, amit foglaltam, tudok rajta módosítani?
Igen, ne aggódj. Ha módosítani szeretnéd a rendelésed időpontját bármilyen okból, akkor kérjük, lehetőleg minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, amit a Kapcsolat menüpont alatt találsz az oldalunkon és egyeztetünk veled egy új időpontot az autód tisztítására.
Utólag tudom-e módosítani a foglalásom, esetleg pluszba rendelni még hozzá egyéb szolgáltatást?
Igen, ne aggódj. Ha módosítani szeretnéd a szolgáltatásod és esetleg pluszba még rendeli egyéb szolgáltatást, akkor ezt az időpontfoglalás menüpont alatt megteheted és ellenőrizheted a szabad idősávokat. Ha úgy látod, hogy már foglalt az az idősáv, ami megfelelne neked, akkor kérjük, lehetőleg minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, amit a Kapcsolat menüpont alatt találsz az oldalunkon és egyeztetjük veled a megoldást vagy egy új időpontot az autód tisztítására.
Hogyan tudok időpontot foglalni bármelyik szolgáltatásotokra?
A weboldalunkon online a Időpontfoglalás menüpont alatt néhány kattintással könnyedén leadhatod a rendelésedet. Sikeres megrendelésről azonnal küldünk egy visszaigazoló e-mailt. Ha kényelmesebb a telefonon történő időpont egyeztetés számodra, akkor ezt is megteheted. Telefonos elérhetőségünket a Kapcsolat menüpont alatt megtalálod.
Tudok előre esetleg több időpontot is lefoglalni?
Igen. Időpontfoglaló rendszerünk segítségével kényelmesen be tudod foglalni előre a számodra megfelelő időpontokat.
Mi a teendőm ha egyszerre több autó tisztítását szeretném megrendelni ugyanarra a címre?
Ha egyszerre több autó tisztítását szeretnéd ugyanarra a címre megrendelni, arra kérünk, hogy minden egyes autóra külön add le a rendelésedet. Ennek oka, hogy a rendszerünkben az autókat rendszám alapján rögzítjük, így külön-külön kell kezelni a megrendeléseket. Ez segít a pontos és gördülékeny ügyintézésben. Így biztosítható, hogy minden autó megfelelően és időben megkapja a szükséges ápolást.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mi a teendő?
Ebben az esetben kérjük, hogy minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, amit a Kapcsolat menüpont alatt találsz az oldalunkon.
Hogyan tudok fizetni?
Fizetésre több lehetőség közül is választhatsz: helyszínen bankkártyával vagy készpénzzel is kiegyenlítheted a szolgáltatás árát. Ha előre utalnád el az összeget, akkor ezt kérjük, hogy előre jelezd és e-mailben küldjük el a szükséges banki adatokat, így azonnal el tudod intézni a fizetést.
Amennyiben a helyszínen szeretnél készpénzzel vagy bankkártyával fizetni, akkor a kollégánkkal a szolgáltatás megkezdése előtt találkozol az autódnál és ott tudod rendezni személyesen a számlát.
Biztos nem lesz karcos az autóm?
Az alkalmazott prémium minőségű nanotechnológiás termékek kialakítása épp azt a célt szolgálja, hogy a szennyeződést a mikroszálas kendő a nanorészecskék segítségével úgy távolítsa el, hogy az ne karcolja meg a fényezést. Minden autónál több, tiszta kendőt használunk, és különböző vegyszereket alkalmazunk az adott felület és szennyeződés típusához, ami tovább csökkenti a karcolódás esélyét.
A nanotechnológiás bevonatok alapvetően védelmet nyújtanak a karcok ellen, hiszen egy láthatatlan védőréteget képeznek a felületen, mely megakadályozza, hogy a szennyeződés, por vagy homok közvetlenül érintkezzen a lakkréteggel. Emellett a technológia jelentősen megkönnyíti a felület tisztítását, így a fényes, esztétikus állapot hosszabb távon is megmarad.
Ezek alapján a szakszerűen végzett autómosás nanotechnológiás termékekkel és megfelelő eszközhasználattal minimálisra csökkenti annak az esélyét, hogy a fényezés karcolódjon–világszerte több ezer prémium autó esete igazolja ezt.
A tisztításhoz szükséges-e vizet és/vagy áramot biztosítanom?
Nem, ne aggódj. Az autód tisztításához minden szükséges eszközt és vegyszert viszünk magunkkal. A belső takarítást modern akkumulátoros gépekkel végezzük, amelyek vezeték nélkül biztosítanak hatékony tisztítást. A mi kérésünk csupán annyi, hogy parkolj úgy, hogy minden oldalról könnyen hozzáférhető legyen az autód, így precízen és alaposan el tudjuk végezni a munkát.
Mi a teendőm, ha a gépjárművem erősen szennyezett akár kívül vagy belül?
Amikor munkatársunk megérkezik, és autód belső terében extra erős szennyeződést, például sárfoltot, festéket, ragasztót vagy kutyaszőrt, illetve a külső felületen rendkívül saras karosszériát vagy rászáradt madárürüléket észlel, akkor erről telefonon értesít. Az ilyen jellegű szennyeződés eltávolítása plusz időt és vegyszert igényel, ezért extra 6.990 Ft felárat számítunk fel.
Ezt az összeget automatikusan hozzáadjuk a megrendelt autótisztítás díjához, és a helyszínen bankkártyával vagy készpénzzel tudod kiegyenlíteni. Ha előre utalással fizettél, és nem vagy a helyszínen, a telefonos egyeztetés után 6.990 Ft-ról átutalási számlát állítunk ki, amit így utólag rendezhetsz.
A takarítás hagy maga után bármilyen szennyeződést a földön vagy a padlón, a környező tárgyakon?
Nem. Nyugodt lehetsz. Akár a garázsodban vagy mélygarázsban, vagy akár az utcán parkolsz az otthonod vagy a munkahelyed előtt, semmilyen szennyeződés nem kerül a környező felületekre és a padlóra. Vegyszereink közvetlenül a szórópalackból kerülnek felhordásra a kezelendő felületekre, amelyeket azonnal mikroszálas kendőkkel letörlünk az autó felületéről.
Az általunk alkalmazott vegyszerek 100%-ban biológiailag lebomló, környezetbarát termékek.
Mi a teendő ha gyerekülés van az autómban?
Kérjük, lehetőség szerint vedd ki a gyerekülést az autódból a tisztítás előtt. Ha erre nincs mód, mi szívesen kivesszük és a munkánk végén visszahelyezzük azt. Mivel sokféle gyerekülés létezik, nem tudunk minden típust tökéletesen kezelni, ezért a tisztítás után a gyerekülést nem rögzítjük újra. Kérünk, hogy a gyártó biztonsági előírásai szerint saját magad rögzítsd biztonságosan a gyerekülést.
! Kérjük, hogy vedd figyelembe, hogy a gyerekülés tisztítása nem része egyik szolgáltatási csomagunknak sem, így ha ennek a tisztítási lehetőségével is élni szeretnél, akkor extra szolgáltatásként ezt is megrendelheted felár ellenében.
Kárpittisztítást is vállaltok?
Igen, kárpittisztítást is vállalunk.
Azonban ez a szolgáltatás nem része egyik szolgáltatáscsomagunknak sem, mert időben sokkal hosszabb időfolyamatot fed le egy hagyományos tisztításnál, így ezt a normál csomagokon felül, extra szolgáltatásként tudod megrendelni felár ellenében.
Erről bővebben a Szolgáltatások és Árak menüpont alatt tájékozódhatsz.
Milyen szolgáltatáscsomagjaitok vannak?
Alapvetően 4 különböző szolgáltatáscsomagunk van, amely 4 különböző járműkategóriában érhető el:
1. Optimus Alap külső tisztítás csomag
2. Optimus Alap belső tisztítás csomag
3. Optimus Alap külső + belső tisztítás csomag
4. Optimus Extra külső + belső tisztatás csomag
Ezek tartalmáról bővebben a Szolgáltatások és Árak menüpont alatt tájékozódhatsz.
Amennyiben ezen felül még egyéb +PLUSZ szolgáltatást szeretnél kérni, pl. gyerekülés tisztítás vagy kárpittisztítás, akkor erről is a fent említett Szolgáltatások és Árak menüpont alatt találsz bővebb információt.
Átlagosan mennyi ideig tart egy takarítás?
Ez a megrendelt szolgáltatáscsomagtól függ, illetve az autód szennyezettségi fokától. Valamint, hogy rendeltél-e mellé bármilyen extra takarítási elemet.
Nagy általánosságban elmondható, hogy egy hagyományos belső vagy külső takarítás átlagosan 1 órát vesz igénybe. Természetesen, ha több mindent rendeltél, akkor ezek a takarítási idők összeadódnak.
Milyen típusú autók tisztítását vállaljátok?
A kis méretű autóktól a kisbuszig gyakorlatilag bármilyen típusú gépjármű tisztítását vállaljuk. Erről bővebben a Szolgáltatás menüpont alatt tájékozódhatsz.
Mi számít kis méretű, azaz S-es méretű autónak?
Nálunk minden olyan autó, amely maximum 4 fő szállítására képes az a kis méretű, azaz az S-es méretű járműkategóriába sorolandó.
Például: Smart, Opel Corsa, Toyota Aygo, Toyota Yaris, Renault Clio, Seat Ibiza, BMW i3, Ford K, Mitsubishi Colt, Suzuki Swift, Citroën C3 stb.
Mi számít sedánnak, azaz M-es méretű autónak?
Nálunk minden hagyományos sedan típusú felépítésű autó ebbe a kategóriába esik, ami fontos, hogy NEM kombi, SUV vagy családi autó, de 4-nél több fő szállítására képes.
Például: Toyota Corolla, Alfa Romeo, Honda Civic, Skoda Fabia, Toyota Prius, Opel Astra, Mazda 6, Audi A4, Audi A6, BMW i5, sedanok stb.
Mi számít egyterű családi, azaz L-es méretű autónak?
Egyterű autónak számít, minden magas felépítésű személyautó, amely 5 vagy annál több személy szállítására képes, valamint nálunk az összes kombi, crossover, terepjáró, SUV autó is az L-es kategória alá esik.
Például: Toyota RAV4, Nissan Qashqai, Renault Scenic, Ford Grand C Max, Ford S Max, Nissan Juke, Citroen Picasso, Mazda 5, Volkswagen Touran, BMW X5 stb.
Mi számít furgonnak vagy kisbusznak, azaz XL-es méretű autónak?
Lefeljebb 9 fő szállítására, vagy 3,5 tonna teherszállításra alkalmas "B" jogsival vezethető 5 m hosszuságot és 1,8m magasságot jelentősen nem meghaladó gépjármű.
Például: Mercedes Vito, Ford Transit, Renault Trafic Combi, Opel Vivaro, Ford Tourneo, Fiat Ducato, Renault Master, Mercedes-Benz Citan, Volkswagen Transporter, Toyota Proace City, Hyundai Staria stb.

