Általános Szerződési Feltételek

ÁSZF

www.optimusautomoso.hu

Hatályba lépés ideje: 2025.10.01

Frissítés: 2025.10.01

Bevezetés:.Legyen kedves gondosan elolvasni Általános szerződési feltételeinket, hiszen Ön rendelése leadásával elfogadja Cégünk Általános szerződési feltételeit!

Amennyiben weboldalunk használatával, a vásárlás folyamatával, termékeinkkel vagy Általános szerződési feltételeinkkel kapcsolatos kérdése van, felveheti Cégünkkel a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:

A weboldal tulajdonosai, üzemeltetői, adatkezelői:

Vállalkozó neve: Optima System Kft. 

Székhely: 2040 Budaörs, Sport utca 6.

Adószám: 23867974-2-13

Nyilvántartást vezető szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Telefonszám: +36301234567

E-mail cím: optimusautomoso@gmail.com

Honlap címe: www.optimusautomoso.hu


Tárhelyszolgáltató adatai:

  • Név: Webnode

  • https://www.webnode.com

  • Székhely: Webnode AG, Badenerstrasse 47, 8004 Zurich, Svájc

  • Elérhetőség: support@webnode.hu

  • Adatfeldolgozói tevékenység: a webszerver üzemeltetése, technikai karbantartás. Csak az Adatkezelő utasításai alapján kezel személyes adatokat.

Fogalmak:

Felek: Szolgáltató és Megrendelő/Vállalkozás együttesen

Megrendelő: az a természetes vagy jogi személy, aki a cleanmania.hu weboldalon történő foglalási regisztrációt és bejelentkezést követően képessé válik a weboldal használatára

Megrendelői fiók: Megrendelő regisztrációt követően létrehozott saját felülete, amelynek létrehozatala feltétele a weboldalon történő bárminemű működésnek.

Szerződés: Szolgáltató és Megrendelő között a weblap és e-mail felhasználásával történő adásvételi szerződés megkötése

Távollévők között kötött szerződés: a szerződés tárgyát képező termék megvásárlására vagy szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, amely a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közti kommunikációs eszköz alkalmazásával, távértékesítési rendszer keretein belül kerül megkötésre

Távollévők közti kommunikációs eszköz: a felek távollétében szerződési nyilatkozat megtételére alkalmas eszköz, pl. internetes hozzáférést biztosító eszköz, nyomtatvány, katalógus, telefon

Vállalkozás: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy

Weblap : weblapunk, melyen a szerződéskötés megvalósul

Vonatkozó jogszabályok:

  • évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
  • évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;
  • évi CXXVIII. törvény az általános forgalmi adóról;
  • évi C. törvény a számvitelről;
  • évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról;
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;
  • 45/2014. (II.26) rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.

ÁSZF hatálya és elfogadása:

A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát Általános szerződési feltételeink is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk az Önt és minket megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Ön rendelése leadásával elfogadja Cégünk Általános szerződési feltételeit, mely a megkötésre kerülő szerződéshez tartozik.

Szerződés nyelve és formája:

A szerződés nyelve magyar.

A szerződés a foglalás leadásával jön létre, Általános szerződési feltételeink elfogadásával.

  1. Megrendelő jogai és kötelezettségei
    • Megrendelő jelen ÁSZF rendelkezései szerint köteles megfizetni a szolgáltatás árát és igénybe venni a weboldalon keresztül foglalt szolgáltatást.
  • Szolgáltatás árának megfizetése.
  • A Megrendelő ezen kötelezettsége magában foglalja mindazon intézkedések megtételét és alakiságok megtartását, amelyek a szerződés vagy bármely jogszabály, különösen a Ptk. és az Elker tv. rendelkezései értelmében a fizetés teljesítésének lehetővé tételéhez szükségesek. Megrendelőnek – ha a Felek máshogy nem állapodnak meg vagy jelen ÁSZF-ből más nem következik – a fizetést a foglaláskor választott módon köteles teljesíteni. A Szolgáltató a fizetést a szolgáltatás feltételévé.
  • Az Megrendelő bármely szolgáltatás vásárlása esetén köteles tartózkodni minden olyan magatartástól, ami a fogyasztók megtévesztésével (különös tekintettel az értékesített szolgáltatások körére és jellegére) jár. Kizárólag az Megrendelő felelős minden olyan kötelezettség betartásáért, amelyet a termék általa történő reklámozására, fogyasztók számára ajánlására, forgalmazására vagy értékesítésére az adott tagállami szabályozás előír. E kötelezettségek megszegése esetén Szolgáltató mindennemű felelősségét kizárja, továbbá a nála bekövetkező esetleges károkért Megrendelőtől kártérítést követelhet.
  1. REGISZTRÁCIÓ
  • Az "Időpontfoglalás", menüpont alatt, az ott található űrlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az Megrendelőnek ki kell töltenie a felhasználói adatokat (bővebben lásd: adatkezelési tájékoztató), a számlázási adatokat és a kiszállási adatokat. A Megrendelő a Honlapon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen (a Honlapon közzétett) ÁSZF, valamint a Honlapon közzétett Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését és feltételeit megismerte és
  • A Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető következményekért (hibáért vagy károkért) semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Megrendelő a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló Megrendelőként kezel. Szolgáltatót a regisztrált adatok Megrendelő által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
  • Megrendelő jogosult a regisztrációját bármikor, indokolás nélkül törölni a Szolgáltatónak küldött e- mailen keresztül tett jognyilatkozatban. A törlést kérő levél megérkezését követően a Szolgáltató köteles késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül gondoskodni a regisztráció törléséről.
  • A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Megrendelő a felelős. Amennyiben Megrendelő tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát és köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
  1. Szolgáltatás igénybevétele, foglalás
  • A Honlapon szereplő szolgáltatások leírását, tartalmát a szolgáltatás információs oldaláról lehet részletesen megtalálni
  • A szolgáltatás igénybevételére az "Időpontfoglalás"" feliratra kattintást követően kerül A foglalás véglegesítése az Megrendelő számára ajánlati kötöttséget, a visszaigazoló e-mail megérkezésével pedig fizetési kötelezettséget keletkeztet a fizetési módoknál meghatározottak szerint.
  • A Honlapról megrendelhető szolgáltatások árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Honlap felületére, különös tekintettel a

nyilvánvalóan téves, pl. a szolgáltatások közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a szolgáltatás hibás áron szolgáltatni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szolgáltatást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

  • A foglalást a Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha a Megrendelő a foglaláshoz szükséges valamennyi mezőt hiánytalanul kitölti. Ha a Megrendelő valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól. A Szolgáltatót az Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott foglalási adatokra visszavezethető problémáért, hibáért semminemű felelősség nem
  • A Megrendelő a foglalás véglegesítésével kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri
  • A Megrendelő tudomásul veszi, hogy köteles előkészíteni az autót a takarításra a visszaigazoló emailben foglaltak szerint. Tudomásul veszi , hogy kesztyűtartóban, könyöklőben, csomagtartó boxban/pótkeréktartóban nem végzünk takarítást.
  • A Megrendelő elfogadja, hogy amennyiben a foglalt szolgáltatást a takarítást megelőző 24 órán belül mondja le, úgy a szolgáltatási díj 50%-át köteles megfizetni. Esőnap esetén az időpontmódosítás nem tartozik ezen pont alá!
  • Amennyiben a foglalás napján és időpontjában nem találjuk a Megrendelőt a helyszínen, nem elérhető telefonon a Megrendelő, úgy a teljes szolgáltatás díja kiszámlázásra kerül!
  1. ÁRAK

Az árak forintban értendők. Cégünk alanyi adómentes, ennek megfelelően az áraknak ÁFA tartalma nincs. Fenntartjuk az árváltoztatás jogát. Kiszállási díj minden esetben a weboldalon közzétett Zónáknak megfelelően kalkulálunk a pénztár oldalon az irányítószám megadását követően!

Kiszállás: 1.490 Ft-6.000 Ft (pénztár oldalon az irányítószám megadásakor kerül kiszámításra)

Kiszállás Budapesten és Pest megyében!

Parkolási díj köteles zónában (pl. Budapest belváros), a szolgáltatást végző kolléga parkolási díja a Megrendelőt terheli!

Extra koszos felár: 10.000 Ft

Mikor extra koszos egy autó?

Kívül: vastagon áll rajta a kosz, sár, levelek (extrém kosz-fekália, hányás stb-esetén egyedi áron teljesítjük a munkát és előre egyeztetés szükséges) Belül: alig látszik a kárpit eredeti színe, ételdarabok/föld/szemét borítja a szőnyegeket, teljesen el van színeződve egyes helyeken a borítás Kérjük jelöld be, ha úgy gondolod nem kapott mostanában törődést az autód, mert nekünk úgy kell kalkulálni a takarítás idejével. Amennyiben kollégánk a helyszínen úgy ítéli meg, hogy extra koszos az autó, az extra díj felszámításra kerül! Amennyiben a Megrendelő nem veszi igénybe a szolgáltatást miután a helyszínen kiderül, hogy extra koszos az autó 10.000 Ft-ot köteles fizetni!

Néhány példa extra koszosra:

  1. FIZETÉSI FELTÉTELEK
  • A Megrendelő foglalását a foglalás visszaigazolását követően online bankkártyás, átutalásos, bankkártyás helyszíni fizetéssel vagy készpénzes helyszíni fizetéssel egyenlítheti
  • A Szolgáltató a megrendelést automatikusan feldolgozza és a kiválasztott fizetési módtól függően e-mailben számlát küld meg a Megrendelő által megadott e-mail címre, majd – ha a Felek ettől eltérően nem állapodtak meg vagy jelen ÁSZF ettől eltérő rendelkezést nem tartalmaz – a Megrendelő által megfizetett összeg jóváírását követően szolgáltat a Megrendelő részére.
  1. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS
  • A Megrendelő által elküldött foglalás (szerződés megkötésére tett ajánlat) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mailen keresztül visszaigazolja a Megrendelő részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a rendelés lényeges adatait és a rendelési azonosítót. Ezen a visszaigazoló e-mail kizárólag tájékoztatja a Megrendelőt arról, hogy a foglalása a Szolgáltatóhoz megérkezett.
  • Ha a Megrendelő foglalását már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt legkésőbb 24 órával a teljesítés dátuma előtt jeleznie kell a Szolgáltató felé. Ebben az esetben a Szolgáltató a foglalást ennek megfelelően módosítja.
  1. LEMONDÁSRA VONATKOZÓ FELTÉTELEK
  • A Megrendelő köteles a megrendelt szolgáltatás lemondását minimum 24 órával a szolgáltatás teljesítési időpontja előtt a Szolgáltató felé telefonos, vagy elektronikus úton jelezni. Ennek elmulasztása a további szolgáltatások megtagadását jelentheti, pénz nem jár vissza. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a 24 órán belül történő lemondásokat egyedi elbírálás alapján figyelembe vegye és a szolgáltatást a jövőben is szolgáltassa az érintett Ügyfélnek. Amennyiben 24 órát megelőzően lemondásra kerül az időpont, úgy új időpont felajánlása, vagy a foglalási díj visszafizetése teljesül. Esőnap esetén az időpont 24 órán belül is díjmentesen lemondható!
  1. SZELLEMI TULAJDON

A Honlap és annak képi és szöveges valamint szerkezeti kialakítása egyéni eredeti jelleget hordoz, így szerzői jogi védelem alatt áll. A Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja a Honlapon megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak.

  • A Honlap és tartalmának másolása, egészének vagy részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy nyomtatása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.
  1. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:

A Megrendelő a terméket, illetőleg Cégünk tevékenységét illető kifogásait a következő elérhetőségeinken juttathatja el hozzánk:

  • E-mail cím: optimusautomoso@gmail.com
  • Telefonszám: +36 30 123 4567

A Megrendelő elsősorban írásban, egyes esetekben azonban szóban is közölheti Cégünkkel panaszát. A panasz vonatkozhat a Cégünk részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a termék forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.

A szóbeli panaszt Cégünk haladéktalanul kivizsgálja és lehetőség szerint megoldja. Amennyiben a Megrendelő nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, Cégünk a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát eljuttatja a Megrendelő részére (személyes jelenlét esetén helyben átadja). E-mailen érkezett panasz esetében 30 napon belül a válasszal együtt megküldi a Megrendelő részére. Az írásbeli panaszt Cégünk a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Cégünk álláspontját köteles megindokolni. Cégünk köteles a panaszt egyedi azonosítószámmal ellátni – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén.

Tartalmaznia kell a panaszról felvett jegyzőkönyvnek:

  • Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
  • Megrendelő nevét, lakcímét, elérhetőségét
  • Megrendelői panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
  • Cégünk nyilatkozatát a Megrendelői panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
  • Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
  • Jegyzőkönyvet felvevő személy- és a Megrendelő aláírását – ez utóbbit abban az esetben, amennyiben személyes jelenléttel történik a szóbeli panasz közlése
  • A panasz egyedi azonosítószámát – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén

Cégünk a panaszról felvett jegyzőkönyvet és válaszunk másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.

Cégünk a Megrendelőt írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Megrendelő lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint Cégünk Megrendelői jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.

Abban az esetben, ha Cégünk és a Megrendelő közti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Megrendelő.

10. Munka átvétele

A takarítás végeztével Megrendelő átnézi az autót/bútort, javítjuk az esetleges hibákat, hiányosságokat. Megrendelő köteles kitölteni az átvételi nyilatkozatot, melyben nyilatkozik, hogy a munkát rendben találta, átvette, hiba, hiányosság, sérülés nincs.

Távozás után reklamációnak nincs helye.